Paradise Hotel

Måste vänta ända till imorgon för att se när XXXX vinner. Ja, jag vet vem som vinner men jag tycker det är kul att titta ändå. Det är ju inte varje dag man får se människor ha sex på TV utan att det ska klassificeras som porr. Nu är det snart läggdags känner jag. Man blir så härligt trött på kvällarna när man tränat. Spinningen var för övrigt askul och assvettig. HAHA! Jag känner mig som en man som svettas så mycket. Men Spinningsledaren blev också lite andfådd och kastade skivor i all frustration mellan låtarna, vad nu det skulle vara bra för, det vet jag inte. Imorgon är det tisdag och jag är ledig då med, så skönt så! Men ska se till och räkna lite på microekonomin som vi håller på med och jag har faktiskt en viss motivation till att göra det, bra va? Nu slänger jag in handduken för idag och nattar er! Godnatt!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0