Sats

Okej! Då har jag varit i Löfbergs Lila Arena och tränat. Nej, inte hockey och nej jag såg inga fbk-supporters som jag kunde bränna upp, om jag hade varit pyroman vill säga. Jag var på Sats och Bodyjam, det var jag, Amanda och en till som var där. Och ledaren förstås. Jag kan ju härmed dela med mig och erkänna att bodyjam inte är något för mig då det är alldeles för mycket och svår koreografi. Men det var ju skoj att få prova på det också. Även om Amanda och jag hade svårt att "fatta" att ledaren skulle vara vår spegelbild. Vi gjorde tydligen på vårt egna sätt men jag gjorde i allafall det som kändes bra. Whatever. Nu ska jag ta mig en dusch med massa silverschampo och skriva som Paow och Dessie att jag färgar håret LILA! No way! haha. Puss

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0