Sweet hangover

Okej! Inte lika taggad som igår kanske. Men det var fan värt det asså. Riktigt skoj hade vi, har till och med livebloggat från Amanda som ni kan läsa här. Idag blir det nog en sväng hem till kära Trollhättan, om Amanda kan vakna till liv igen förstås. Tempel igår var i alla fall asgrymt, riktigt bra ställe och riktigt härligt folk! Vi slutade som vanligt på BK men jag beslöt mig för att hålla i pengarna och satt bara och titta på när Amanda så gladeligen mumsa i sig en KÖTThamburgare och hon verkade lika förvånad efter varje tugga om hur god den faktiskt var. Tydligen kan man äta nästan vad som helst på fyllan. Sen åkte vi hem till Jessika på "efterfest" men det sluta med att alla däckade typ så jag tog en taxi hem och var hemma igen vid fem. Nu ska jag tanka vatten, kan behövas om min huvudvärk ska ge med sig någon gång under dagen.

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0