Positiv överraskning

Åh! Idag gick jag plus på kontot! Fick tillbaka pengar efter varor som jag hade skickat tillbaka för typ en månad sen. Hade faktiskt glömt bort det så det var en positiv överraskning. Inte för att det var jättemycket, men ändå så jag har liiite att röra mig med i allafall. Passade på att boka tågbiljett upp till Karlstad med, åker på söndag. Har SJ höjt sina priser i år? För biljetterna är betydligt dyrare än förra året, nästan skamligt dyrt, fick betala 200 sek! (och ja, jag tog ungdomspris) Aja, det är bara att betala och se glad ut ungefär, hem kommer jag i vilket fall som helst. Men det är ju faktiskt två taxiturer från Kronoparken till centrum, om man gör som jag och prutar ner priset lite - bara för att relatera till något. Senare idag ska jag träffa Weronica, ska ta oss en sväng ut till Överby, kommer väl bli lika trevligt som alltid. :) Vad gör ni idag?

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0