Sovmorgon

Oj! Vilken sovmorgon jag tog idag. Har sovit i tolv timmar cirka, vaknade 12.36. haha. Men det var gött. Undantag för att jag släppte ut smulan kl. 9 i morse men jag lyckades somna om. Gött de! Idag får jag äntligen träffa min BFF Therese. :D Och jag antar att det kommer sluta som vanligt med tacos o det där.. eller ska vi göra en skräll o köra på typ..pasta carbonara? Nej.

Idag är det en riktigt fin vinterdag, ca 1 meter snö (kan det vara så mycket? Jag är så dåligt på att uppskatta!) och klarblå himmel och strålande sol. Hade det inte vart så halt ute hade jag faktiskt tatt mig en välförtjänt joggingtur, det börjar liksom klia i kroppen nu. Tur jag har match imorn! Nu ska jag koka ägg till frukost! Hörs sen!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0