StorSLAGEN entré

Framme i Kallestad. Började med att jag fick vänta på bussen UTE i en halvtimme, men det var inplanerat eftersom de inte går lika ofta på kvällarna. Sen när jag väl kommer hem så möts jag av ett berg med post (reklam) och jag bokstavligt talar ramlar när jag ska stänga dörren. Hoppas ingen såg. Det är väl egentligen inget man ska berätta för det är väl en aning klumpigt att ramla bara man ska stänga dörren, men jag får lov att skylla på 1. Posten. 2. Min stukade fot. och 3. Jag var för frusen helt enkelt och därmed stel som en pinne. Jag slog bara i knät men huvudet klarade sig så ni behöver inte oroa er. Men en sak innan jag avslutar denna dramatiska sammanfattning av min ankomst till Karlstad - det känns skönt att vara här igen, trots allt!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0