Torsdag

Vecka 1 börjar sakta men säkert lida mot sitt slut. Eller sakta vet jag inte riktigt, det har ju faktiskt gått rätt fort tycker jag. Idag är det plugg som står på agendan, har ett grupparbete som ska in i morgon så ska göra en sammanställning av det vi har kommit fram till, senare ikväll är det träning i Mellerud, segt att åka och köra upp dit helt själv. :S Men vad gör man inte? Hoppas väglaget är hyfsat bara, det är ju fortfarande massa snö ute, jag kan inte minnas när vi hade en sån här vinter senast faktiskt, men kul är det även om man börjar bli trött på den nu..Nåja, nu ska jag göra i ordning lite frukost och sen ägna mig åt lite vettigare saker. Ha en bra dag!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0