and so are the days of our lives

Klockan är 7.24 när jag vaknar av att det borras i väggarna. "VA FAANNN. Har vi öronproppar? det ligger gömda i sänglådan. Nej, bara ögonskydd. Dämpar inte ljudet. Får inte ljudet att försvinna. Jag vill somna om. Låt mig sova. Sluta borra!!! " Man tänker inte fullständigt när man vaknar upp sådär så har väl ingen anledning att skriva i fullständiga meningar heller. Medvetet fel. Stil kallas det på högskolan väst. men jag vet inte vad jag tycker. mer än att skolan inte är den bästa julgranskulan att hänga upp i granen. klockan är redan halv ett. typ. vart tog dagen vägen? jag har ju inte gjort mer än ätit frukost. och småplockat lite, men inget märkbart. och sett på våra bästa år såklart. lika bra som alltid. nu ska jag försöka plocka med det jag kan plocka så vi någon gång kan känna oss färdiga med detta. AH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0