hazards

känns så jävla meningslöst att skriva här egentligen.
inget händer.
jag jobbar när det är fint väder.
när det regnar är jag ledig.
när det är nåt skoj som händer har jag inga pengar.
jag måste lägga mig tidigt på kvällarna.
gå upp mitt i natten. (06.00 är mitt i natten för mig)
missa våra bästa år.
lönen går ändå bort i räkningar.
jag är oense med mig själv.
den här sommaren blev INTE som jag hade tänkt mig.
jag vill till karlstad. men ändå stanna kvar.
jag längtar till höstterminen börjar. men ändå vill jag ha lov.
fan va beklagligt.

Kommentarer
Postat av: therese

klaga inte min klocka ringer 04.30;)

2010-07-28 @ 15:22:36
Postat av: katarina d

Frida- jag tycker synd om dig, och om mig, för jag känner fan igen mig, haha. Dåligt väder på lediga dagar, sol när jag jobbar! Och jag som bor hos mamma som inte har trean, fy sjutton alltså, hur går det för gänget (sean, mimi, bell och de andra)? ;)Beklagligt var ordet! Kram

2010-07-30 @ 10:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0