yesterday

tänkte färska upp mitt minne lite ifrån gårdagen. först var de vinpimpling hos amanda. satt på altanen i solen och götta oss allihopa. sen tog några taxi ner till stan jag blev kvar. lite senare var det även dags för resten av gänget att dra oss ner och jag bestället en limousine. det var den roligaste turen jag åkt i mitt liv genom trollhättan i allafall. vita handskar och jag och amanda kände oss som michael jacksson. (levande) för att förtydliga (eller betydliga som jag brukar säga) så är det amanda uls jag menar. även om det är hallbergaren på bilden i inlägget tidigare. vi satte oss i strandgatans tält och dansa lite på borden och senare kom syster och mikaela och anslöt sig också. trippen till lipz var den längsta ever och jag fick reda på att dom tar kortbetalning i entren där. så nu behöver man inte ta med sig pengar. förutom till garderoben. inne på lipz tappade jag bort allt och alla förutom mig själv och sen fick jag syn på hallbergen och gick till henne. men det var en riktigt rolig kväll i allafall! idag smälls det fyrverkerier och brolle ska följa med mig hem men först ska jag jobba! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0