1 dag senare

Hello! Jag överlevde flytten. Men är långt ifrån klar i den nya lägenheten, som tyvärr har lite dåligt med förvaring så har ingen aning om vad jag ska göra med allt. Typ kläder. Amanda har väl dubbelt så svårt som jag med tanke på att hon har 10 gånger mer kläder. I värsta fall får vi använda hissen som en extragarderob. :)

Läget är i allafall underbart. Ni har lite bilder på amandas blogg så om ni vill får ni kika, jag har ännu inte hunnit tagit några men kan lägga upp lite när vi så smått börjar bli färdiga här. OM ca 3 veckor då vi får hjälp med amandas möbler. Hoppas ni har lite överseende med att bloggaktiviteten (både läsandet och skrivandet) hamnar lite åt sidan nu när det är stormiga dagar framöver. Har tenta på fredag också så även det ska hinnas att plugga till. BLÄ! Hör kanske senare när jag kojsar. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0