ljushuvud


satan i gatan. ibland blir jag ju rädd för mig själv. tänkte bara visa att jag numer inte har någon utväxt. erica hade lite rajtan tajtan i håret. även om vi köpte blondering istället för blekning så blev de ju rätt bra till slut..observera att solen reflekterar som fan så det är egentligen inte så jävla vitt som det ser ut.. det är gult.

eller inte. det är bra. men fan va snäll jag är som lägger upp på en bild på mig själv, helt osminkad, ej utsövd och ser allmänt mongo ut. för er som inte är riktigt uppmärksamma kan jag ju notera att jag även har en brun slinga i håret. coolness

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du ätit spagetti å köttfärssås?

2010-06-07 @ 16:21:54
Postat av: Anonym

du har mat runt munnen nämligen

2010-06-07 @ 16:25:17
Postat av: Anonym

thailand 2010-2011!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-07 @ 16:26:10
Postat av: Anonym

var e anders när man behöver han?



men iallafall så är de INTE jag som sjunger, och INGEN HAR NÅGONSIN KOMMIT I NÄRHETEN AV O SJUNGA DEN BLOMSTERTID

du hör röster, sök hjälp eller slå dig med din nya stekpanna

2010-06-07 @ 16:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0