yesterday

kan ju dra gårdagen i stora drag.

var hemma hos farmor och farfar ett par timmar. åkte hem, gjorde i ordning mig, gick till Annika med Josse. Amanda och Anna rullade in lite senare. Sen gick Amanda, Anna och Jag till Lipz där vi hade kul och pratade med folk. Jag knöt kontakter både högt och lågt, utan någon större framgång men veckan är ju inte slut än. Sen rullade vi till Sibylla och vi beställde mat för hela Afrika. Jag beställer alltid halv special med räksallad på. MEN jag orkar aldrig (nästan) med korven utan äter bara moset och räksalladen. Något att tänka på kanske. Sen blev vi utkastade därifrån och jag gick hem i alltför snurrande takt. Sängen var en karusell, förstår inte vem som hade ställt den på en snurrande (och osynlig) plattform inatt men yr var jag när jag vakna.

Vad händer idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0