midsommar

Hello! Nu var det ett tag sen jag skrev här men har haft en riktig skön helg faktiskt. Midsommar firades ju först med mor och far och mina faddrar. Amanda kom och hämtade mig vid halv tio och halv elva körde jag ifrån Trollhättan mot Grebbestad för att fortsätta firandet. Iom att vi kom fram rätt sent så fick vi shotta lite bacardi och skölja munnen med öl. men det var lugna puckar när vi rullade längs bryggorna. sen sov vi i bagageluckan inte världens bekvämaste sovplats men gick helt ok, vaknade upp klockan 8 på morgonen igen sprang in till ica och fixa frukost. rättare sagt 4.5 liter vatten. la oss på bryggan lite och lapade sol för att sedan åka till trollhättan vid tolvtiden där vi la oss vid poolen och gassa hela dan. asgött. sent igår kväll kom även erica hem så dagen har jag tillbringat med henne. mys! hon hade med sig en liten bebis hem som är urgullig. hoppas hon och smulan kommer funka ihop. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0