trollis

BACK IN TOWN! Vilken lång dag det har varit. Men va skönt att ha det gjort! Vi har alltså flyttat amandas grejer till lägenheten och städat ur hennes gamla så nu har vi båda lämnat kronoparken för gott. underbart! strax efter sju i morse blev jag hämtad och det var inte alltför länge sen som jag rullade in för denna dörren igen. jag är dödstrött och funderar seriöst på att lägga mig redan. att åka fram och tillbaka från karlstad och trollhättan på en o samma dag tar på krafterna. i allafall när man flyttar emellan resorna. och på tal om resa så har jag även hämtat ut mitt pass idag. en timme efter stängning fick jag snällt komma in genom polisens portar. efter att ha ringt och talat om att det var akut. vet ännu inte om jag ska åka till alanya på fredag eller inte. vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0