65631

En liten snabbis innan jag somnar. Har precis lagt mig för att sova i min underbara säng. Härligt! Imorn när jag vaknar så är de fullt upp. Amanda måste stressa för att hon har tenta till 11 och jag måste stressa för att våra bästa år går till 11.16. Vilka kontraster. Stockholm imorn alltså. Big time! Nån som vill tipsa om bra typ partylåtar som vi kan ha? Ni vet så man tänker "åh, denna låten får mig att tänka på Sthlm". Ge mig i såfall!! Nu ska jag nana. Stor dag för mig imorn då lilla jag ska till stora stan. Nu hör ju själva hur de låter. Nåja, vi hörs imorn mina små kycklingar. :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skrev du ditt postnummer som rubrik?

2010-04-01 @ 11:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0