Ett hån mot mänskligheten

Jag tillhör ju dom som faller för grupptryck och gör det alla andra gör. Eller inte. Men jag skaffade i allafall facebook även om de var före de flesta av min kompisar men jag gjorde det iaf. Ångrar det kanske lite idag då det har blivit som ett slags gift. Men på facebook kan man ju göra diverse roliga saker så som att ta kontakt med gamla klasskamrater och spå sig själv i en spåkula. Det var inte första gången jag gjorde det, idag fick jag ett svar;

Ställ dig under ett träd och titta upp i grenverket. Så kan du också växa och sträva efter ljus i ditt liv.

Jag må vara kort, men va fan? Hur visste spåkulan det?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha e du lite rolig idag :D:D:D::D / AMANDA

2010-03-25 @ 14:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0