heading for the top

Ibland borde man kanske rannsaka sig själv innan man drar förhastade slutsatser. Du verkar se detta endast från ett perspektiv, men det är klart. Det är väl lättare för dig då, att lägga skulden på andra och framförallt mig. Det känns som att du har överdrivet detta en hel del för att få andra emot mig. Bara det säger ju mer om dig än om mig. Det värsta är att dom går på ditt jäkla spel. Vad har vi förklaringen där? Att dom tror att du är någon som du egentligen inte är? Eller att dom helt enkelt är så dumma så dom inte fattar hur falsk du är. Jag blir bara så trött på dig och ditt falska "jag" och jag är glad att jag insåg att du inte är den som du vill vara eller tror att du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0