awesomeness

Hej på er darlings! Förlåt för bad update men har levt lite i hemlighet den här helgen. Igår hade vi nämligen anordnat möhippa för min kära vän Weronica som gifter sig nästa helg. Så jag befinner mig alltså i Trollhättan. Vi hade verkligen hur kul som helst igår och allt gick enligt planerna. Weronica gick till jobbet halv åtta, helt ovetandes om vad som skulle hända, väl där hade vi hängt dit en morgonrock och ett kuvert där det stod att det var hennes möhippa. Efter många om och men gick hon ut igen och då gav vi henne första cidern och hon skulle genomföra hennes uppdrag. Sen gick vi hem till Weronica, käkade champagnefrukost och hade lite mingel, sen gick vi iväg till stationen och tog oss till Göteborg där vi tillbringade hela dagen och kvällen i en park och på Liseberg. Jag orkar inte beskriva allt i detalj men vi hade verkligen superkul och Weronica blev jättepaff så det var roligt att hon inte hade en aning om vad som skulle hända. :)

Eftersom jag har tenta imorgon ska jag spendera dagen med skolböckerna hela dagen. Sen bär det ju hem till Karlstad igen också. :) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0