ska jag släcka din eld?

kvällen igår slutade inte riktigt som vi hade tänkt oss. men det gör den nästan aldrig. grillkvällen avslutades i allafall i dimman inne på tempel. det var mest häng i baren där vi gladeligen blev försörjda med drinkar av en ytterst trevlig brandman. det där med varannan vatten har aldrig varit min grej så man kan väl säga att det blev rätt så dimmigt där inne. dock blev jag informerad om nödutgången så jag hade läget under kontroll ändå. Alltid koll. Stenkoll. idag är det i allafall fredag. ska spenderas tillsammans med amanda och vi ska (tro det eller ej) tvätta, äta gott och se på Så ska de låta. Lovely! snacka om en höjdpunkt på veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0