SMS-dialogue

A: Vad gör du?
F: Är hemma i och sitter i soffan och söker recept på hur man gör en enkel bomb som jag råkar tappa på Bergvik.
A: Ska jag hämta dig så åker vi en runda? Har du ätit?
F: Jag åt för en timme sen så de har jag. Vad gör du?
A: Jag är hos Jessika nu. Åt också för timme sen men börjar bli hungrig igen. Ska jag hämta dig eller?
F: Haha, ditt jävla matvrak. Aa men hämta mig du om du vill dras med mig, sa jag att jag är arbetslös? Man är tydligen, enligt smittskyddslagen, skyldig att berätta de till sitt umgänge då de kan få drastiska påföljder.
A: Kommer snart då. Ringer så du kan gå ut och lägga dig på vägen. :)
F: Bra. Hoppas inte att dina bromsar funkar.

Jag mår bra alltså. Jag lovar. Nu ska det droppas i ögonen och ut i yrvädret. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0