som en skugga ur mina drömmar

fan det är riktigt jobbigt att städa. nu har jag iaf packat ner allt, förutom alla toalettartiklar men det kan jag ta på söndag tänkte jag. har torkat ur alla överskåp som är tomma och en del underskåp och håller på och frostar av frysen. tänkte ta mig en tur utåt och få lite luft och uträtta några ärenden som jag har tagit åt mig. känner mig oerhört effektiv. förra gången jag flyttade, alltså när jag flyttade hit, lyfte jag knappt ett finger. stackars erica fick packa alla mina saker. vad ska man säga? det är tur att man har familj och vänner när man mår kass. och jag har världens bästa familj och världens bästa vänner! lucky me!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du borde lagt till "framförallt världens bästa syster!!!!" :D

2010-05-27 @ 20:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0