studentklänning?

Fick idag ett mail från Bubbleroom där det i ärenderaden stod att "Vi har din studentklänning" ööh. jotack, förutom att det var tre år sedan jag faktiskt tog studenten så var ni väl ute i rätt tid. Eller?

Idag vakna jag av att grannen här under, som flyttat in ganska nyss, höll på att borra med betongborr för kung och fosterland. Ändå är han inte svensk men jag kunde känna hans energi genom taket. Kan man inte vänta med med att utföra sysslor som att borra och hamra efter tio åtminstonne? (jag har en inre konflikt med mig själv nu huruvida åtminstonne stavas med 'nn' eller 'nd') nåja. Våra bästa år står näst på schemat och därefter skola så jag antar att ingen bryr sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0