tjoho

håller på o gör i ordning en pastasallad till mig och amanda. det visar sig bli en rejäl en och ändå har jag inte haft i makaronerna än. nåja. man vet aldrig vad som kan hända på vägen så det är lika bra att ladda upp ordentligt. det blir alltså en tur till 08-land för att hämta syster och hennes grejer, jag ska alltså köra en lastbil. sen ner till trollhättan där vi stannar över natten och åker tillbaka till karlstad imorn morgon igen. snacka om roadtrip! kommer nog bli snålt med inlägg alltså, men jag har ju min iphone så när tid finns så uppdaterar jag er.

och just det, en sak till. försök er att håll er från mina vägar inom det kommande dygnet. för allas säkerhet! wish us luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0