så jävla typiskt

här ligger vi
amanda och jag
i min säng
amanda är typ hälften död hälften zombie
för inte fan är hon levande
så är det varje gång när vi vart ute och haft loppan
jag lyckas för de mesta *peppar peppar* klara mig utan bakfyllor
medan amanda mest hoppas på att det inte finns någon morgondag
"jag hoppas att den finns, men jag ser den inte" inflikar hon här
jag vill kolla på Gossip Girl
något som jag aldrig trodde skulle hända under mitt liv här på vår jord
blivit fäst av en serie. en sån serie
annars är de ju typ, South Park, Simpsons, Family Guy, How I met your mother, 2 1/2 men, Scrubs och så klart..Våra Bästa år som jag tycker är värt att lägga ner sin tid på att se
men vi ha börjat om från början
och amanda måste köpa nya batterier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0