Förstår inte riktigt

Inatt låg jag vaken länge igen och kunde inte somna. Det finns ju de kvällar som man somnar till o vaknar upp om och om igen o det känns som man inte sover. Men så är det inte i mitt fall. Jag är trött men ligger alldeles klarvaken i sängen och klockan hinner bli både tre och fyra. När klockan ringde lagom till våra bästa år i morse var jag så trött så jag ställde om den till tjugo i elva (när reprisen börjar) och fick se det då istället. Ni kan inte ana hur jobbigt det är och inte kunna sova på kvällarna. Ändå har man tränat, druckit och ätit så det är liksom inte sådana faktorer som kan göra att man inte sover. Hoppas det går över snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare, händer idag? :)

2010-10-12 @ 13:53:00
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0