morgonstund har guld (?) i mun

i morse ville jag bara slänga mobilen åt h-vete.
först tre jävla sms klockan halv sju av amandajävel som för övrigt har sitt rum 1,2,3...8 meter ifrån mitt. "Vaken? :)!"
JA, NU ÄR JAG DET!
Sen ringde klockjäkeln en kvart senare.
SNOOZE - Ja tack!
Sen fyra minuter senare, för jag kunde ju ändå inte somna om, gick jag upp.
In i duschen, och i morse var en sån där dag som jag bara klev in i duschen och ville stå där resten av dagen.
Men snart är det upp till universitetet för att få lite kvalitetstid med lagboken innan vi har en "föreläsning" 13-15.
CHILL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med och tävla om en tandblekning om du känner för det :P

2010-10-26 @ 07:56:22
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0