polisfrida

jahaja. av tiden att döma kan ni ju säkerligen lista ut att det bliv lite rajtantajtan på kungsgatan ikväll. dock inte lika bra som förra torsdagen men det blir nog svårt att slå den. ont i fötterna har vi. ja, jag och amanda alltså. vidare in på club moments som tog oss någon nivå högre upp än vad vi kunde åstadkomma här hemma. high on life alltså.

jag har dock väldigt stort intresse för våldsamma händelser. ni vet bråk och sånt. och självklart ska jag va den där "jävla jobbiga bruden som lägger sig i" när ett killgäng ska vissa sig tuffa inför varandra och för att förhindra att någon blir skadad och bryr mig inte riktigt själv om att det kanske blir jag som får ta den stora smällen till slut. idag klarade jag mig med en smäll på bröstet och jag undrar om personen i fråga hade något vasst föremål i handen samtidigt för rivmärken har jag och jag kan ju se att det inte tillhör någon människas kroppsdel. men amanda "räddade" mig samtidigt som jag förhindrade ett misshandel på dansgolvet.  score till mig!  att tillägga bör ju göras att jag inte har någon som helst aning vem av dessa galningar var utan jag var helt objektiv och kände att det är ju helt onödigt att bråka med varandra..nåja, nu ska jag ge mig tid till john här innan det blir för sent. peace out motherfuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0