1 year later

ett år senare. standing stronger than ever before. fan va tiden går. men vad ska det betyda? att segla på vågorna på ett stormigt hav. att flyga genom berg och dalar. att ta sig genom skratt och gråt. det är det som gör oss starka. starka individer. där vi har rätten att styra hur vi själva vill ha det. hur vi vill uppleva vår tillvaro. det blir alltid vad man gör det till, men aldrig som man har tänkt sig. men jag vet att jag lever. för jag känner smärta. jag känner glädje. jag andas. jag är glad att jag är där jag är idag mycket tack vare mina vänner och min familj, men framför allt tack vare mig själv. och jag vet att jag kommer ta mig dit jag vill vara. men jag ger det tid. för allt har sin tid och mening.

förr ville jag byta plats med vem som helst. men inte idag. jag är glad att jag är jag. att jag är den jag är. att jag har de mest underbara vänner man kan ha. att jag har den mest stöttande (ibland krävande) familj man kan ha. tack! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0