TGIF

Äntligen fredag. Igår klarade jag sista provet på matten och det firades med segerdans över hela lägenheten. Man får ju passa på när man är själv hemma. Amanda var ju ute och svirade med nollorna fram tills att tuppen vakna. Bokstavligt talat. Nu återstår alltså bara inlämningsuppgiften och sen är hela kursen avklarad. Äntligen!

Imorn kommer mina fina töser Amanda och Josephine hit! Blir lite party i hatten och förhoppningsvis inga brutna höftben, men risken finns där. Nu snart ska jag och den andra amanda, min sambo, ut och checka läget på stan. puss

Kommentarer
Postat av: katarina

Grattis till att du klarade provet, och ha nu så skojigt ikväll!

2010-09-04 @ 11:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0