bailando thailando

hej på er
tänkte bryta min tystnad lite här på bloggen. även om jag har hänvisat till amandas blogg som varit desto bättre på att blogga under vår vistelse här..
nu går vi mot slutet och det känns väl sådär om jag ska vara ärlig. visst - det ska bli skönt att komma hem igen och så vidare, men en vecka eller två till hade definitivt inte skadat. men vi har ju saker att sköta på hemmaplan också så antar att den tiden kommer förr eller senare..

dagarna ser rätt så likadana ut. upp rätt så tidigt, hitta ett ställe som vi kan käka frukost på, se till att få första raden av solstolarna och sola och bada till solen börjar gå ner. sen går vi ut o kikar, många gånger går vi till en bar och dricker asgoda mojitos och spelar biljard. förjävla roligt alltså. för att inte tala om thaimaten som är så där god som den bara kan vara här. MUMS!

amanda har under tiden här skaffat sig två thailändska pojkvänner. en här i patong och en i kamala. man måste ju gardera sig..ska se till att hon skaffar sig en i karon också så hon har en åt alla håll så att säga..
ikväll ska vi ut och äta, sen ska vi gå till "marknaden" här i patong och se om vi kan shoppa lite. hoppas allt är bra hemma och att snön är borta!!

och mamma, OM du läser det här; jag vill ha lax i dillsås och kokt potatis på torsdag när jag kommer hem! =)))

Kommentarer
Postat av: therese

wiiihooo snart kommer du hem:D börjar änna bli lite tråkigt på msn utan dig:P

hoppas resan hem går bra!!

2011-02-08 @ 18:11:10
Postat av: Amanda

FRIDA. du är bara för go. Lax i dillsås. JAG VILL HA EN catch up snarast. puss

2011-02-09 @ 10:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0