bakterien

så var denna helgen också över.
dock har jag bara två föreläsningar denna veckan så nästa helg lär väl komma ganska snabbt igen, men vi har ju som sagt ett grupparbete som ska ordnas.
men det är på god väg att bli färdigt det också..
dagen till ära har spenderats:
position: liggandes
plats: sovrummet/sängen
med: amanda
aktivitet: gossip girl maraton
så nu har vi avverkat säsong tre. och vi grät. vi blev arga. vi skrattade. vi hoppades. ja, det var som en dag på liseberg helt enkelt.

och amanda har med största sannolikhet smittat mig med sin åkomma. hosta eller va fan det ska kallas. jag som inte vill bli sjuk nu. jag är som en man när jag är jag sjuk. hjälplös och alla ska tycka synd om mig. men jag trycker på ignore och förväntar mig att bakterien knackar på hos någon granne istället. företagen behöver kanske lite semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0