det bästa med att vara sjuk

jag gillar ju att se saker och ting ifrån den positiva sidan. oftast.
att vara sjuk är förjävligt, allra helst när jag har feber för då orkar jag knappt något.
har tagit mig en ibumetin (du -e- så - fin) för en stund sen så för tillfället känner jag mig FRISK!
men det bästa med att vara sjuk är att jag får se våra bästa år. det blir som när man var liten och var sjuk.
man kollade på alla serier som gick på teven och där våra bästa år var en av dem.
ligger i soffan. mer luftigt i vardagsrummet än i sovrummet. kollar ut genom fönstret.
man kan tro att det är vår ute.
hade det inte varit för snön som envisas med att ligga kvar.
minusgraderna som vägrar att ge med sig.
så hade det varit som vår nu.
jag vill ha vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0