my everything

- har du bloggat?
- nä det har jag inte..

men nu tänkte jag väl lämna ett avtryck till er själar som väntar där ute. amanda verkar ju göra det i allafall. även om hon vet exakt vad som händer, vad jag har gjort och på vilket humör jag är på.

igår var det alla hjärtans dag. en rätt så trevlans dag, men återigen måste det ju stå i kalendern för att vi ska kunna visa uppskattning till de vi tycker om. jag har sagt det förut, jag vet, men jag tycker verkligen det är så. kan det inte vara alla hjärtans dag alla dagar? måste man göra något speciellt bara för att det är det? man kan lika väl uppvakta någon när som helst. alla förtjänar uppvaktning alla dagar. mer eller mindre.

igår tillbringade jag i allafall dagen i all lugn och ro tillsammans med amanda. jag städade. jag lagade mat. vi såg på film. vi mös till. men det gör vi varje dag, så det var väl inget som stack ut. förutom att vi valde en kärleksfilm med mening. två tragiska singlar. (efter både en och två kraschar som fick oss att inse både ett och annat). på alla hjärtans dag. det stod att om man var singel så skulle man ta en öl, käka hamburgare med en vän. mja, vi drack vatten, åt lax och somna nästan i soffan. men vi hade varandra i allafall. och ibland finns det inget som är bättre ändå.

idag har vi varit i skolan några timmar. skönt att vara tillbaka i gemet så att säga. imorgon ska vi dit igen. föreläsning mellan 8 och 11. segt värre. men tur att man fortfarande är lite "morgonpigg" sen thailandsresan. godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

AMANDA <3 FRIDA

2011-02-16 @ 07:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0