på hemmaplan igen

det var med blandade känslor jag klev in i lägenheten här i karlstad
sist gång jag såg den var vi på väg hem till trollhättan, för att sen åka till thailand.
nu har vi lämnat det bakom oss
lägenheten påminde mig om den vardag jag har framför mig
sköta studierna, träna, se till att hålla ordning på amanda, i allafall de gånger hon inte håller ordning på mig, tvätta, städa, laga mat, diska, plocka, greja, moja.
men jag klagar inte
på något jävla konstigt vänster så längtar jag
att få vara den frida jag egentligen är
fixarfrida. nu är jag så trött så jag tänker lägga mig. imorn börjar det "hårda" livet, men även de "goda" livet.
man måste se allt från båda sidorna av myntet.

och.. jag har blivit brunett igen.
jag höll mig blond i nästan två år.
det var dags för en förändring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0