svensk mark

okej. jag är hemma igen. bloggen kommer väl att återupptas gradvis innan det blir till det normala igen.
hur det känns?
jag önskar jag kunde beskriva det.
men de första ordet som ploppar upp är förjävligt.
men det är värre än så. mycket värre.
bara tanken av att "nu är klockan kvart i nio i thailand, nu hade vi nog precis käkat och ska skutta vidare till en bar och spela biljard" gör mig deprimerad.
bilderna gör mig deprimerad.
men det har varit så underbart. underbart är kort. förjävla kort.
men jag är så glad över att vi kom iväg. jag och min bästa vän.
för vi har haft så jävla kul. och så underbart.
resan har kort och gott sagt varit kanon!
nu är de vinterjacka o mössa som gäller.
snöstorm.
haha
vad välkommen man känner sig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa. Stackars, stackars dig. Verkligen!;)

2011-02-12 @ 01:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0