haha

asså. jag måste bara betydliga (som jag brukar säga) det där med allemansrätten.
amanda trodde jag var dum i huvudet och "tillochmed jag skulle kunna svara på den frågan"
frågan var ju kanske inte direkt så enkel som jag skrev här i bloggen. man skulle ha massa lagstöd och jag hittade bara de i miljöbalken och regeringsformen men det fanns tydligen nåt i brottbsbalken också. men man kan ju inte veta allt..
så nu vet ni hur det ligger till. jag är inte dum i huvudet. eller iaf inte lika dum som jag ser ut. jag blir så arg när folk (dock inte mina vänner som kanske säger det i viss ironi) säger att jag är osmart eller dum. för det är något jag vet att jag inte är. folk kan kalla mig fet, ful, ja vad som helst utan att jag tar åt mig. men när någon säger att jag är dum eller osmart då kan jag bli riktigt arg eller ledsen. för det är jag inte och det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0