heja!

fick max poäng på redovisningen! GRYMT!
nu har jag gjort fint i vårt hem. amanda kommer la få chocken (CHOCKAT!) när hon kommer hem sen med tanke på hur det såg ut innan. tog fan 10 minuter att dammsuga i bara hallen! jävla massa grus ÖVERALLT o ändå lyckades jag inte få med mig allt. Hopplöst.
ne men nu kan de komma hem folk utan att man ska behöva ursäkta sig. det är det värsta jag vet
jag hatar när det är stökigt jag mår psykiskt dåligt och ser gärna till att det ALLTID ser skapligt ut. även om de senaste dagarna råkat vara ett undantag.

nu kallar skolböckerna! vi hörs senare
pussen

Kommentarer
Postat av: Amanda

DU är för redig Frida. Tänk om du kunde ta din söta lilla rumpa och komma hem tillmig med dammsugaren. Hatar att dammsuga. Det är så jävla jobbigt att sätta i kontackten.

2011-01-17 @ 13:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0