b-a-k-i-s

jag känner mig så orkeslös och lat idag. jag kan erkänna att det blev för mycket igår. i alla fall för mycket blandat. bäst att hålla sig till en sort i fortsättningen. sen åt jag ju dåligt också. att man aldrig lär sig...men jag straffas för det idag och även fast jag vet att det är självförvållat så tycker jag faktiskt lite synd om mig själv..nåja. kul hade vi i allafall!

imorgon åker systeryster till thailand i 2 veckor. inte alls avundsjuk. fy fan! men hon har åkt på magsjuka idag så jag hoppas hon blir frisk stackarn. inte för rolig flygresa annars liksom.

nu ska jag försöka hitta krafter. jag är hungrig. amanda sover, nina och anna städar vårt hem. ibland är det bra med gäster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0