It's been a week

Nu har det gått en veckan sedan Mikael åkte. Och det känns som den längsta veckan i hela mitt liv. Vad jag kan minnas iallafall. Nu är det 126 dagar kvar till han kommer hem och troligen lite mer än en månad till jag kommer till honom. Åh vad jag längtar! Tur att det tickar neråt. Nu sitter jag i alla fall uppe och väntar på att vi ska höras. Hoppas han kommer in snart. Ska nog passa på att ta bort mitt nagellack som har flagnat bort över halva naglarna. Så fult! Har ett från H&M, färgen är skitsnygg, men det sitter knappt en dag sen börjar de flagna bort. Me don't like! Men vad förväntar man sig? Fast det värsta är att jag tror inte det spelar någon roll vad man har för nagellack, det flagnar nog bort ändå. Eftersom de utsätts för så mycket stötar och vatten och sånt. Tyvärr!

Jag kände av min träningsvärk ganska bra i natt. Skulle vända mig om för att kolla var klockan va och jag har ont i hela ryggen, magen, rumpa, lår och högerarm. Och den enda fys vi gjorde var att hoppa i trappor. Snacka om otränad! Nu ska jag börja göra i ordning mig lite och hoppas på att älsklingen dyker upp snart! Vi hörs senare idag när jag slutat jobba. Har ännu inte bestämt mig om det blir någon kräftskiva eller inte, den ska hållas utanför Hjärtum (hur man nu kan vara utanför Hjärtum vet jag inte, jag känner typ bara Jenny men det skulle tydligen komma massa personer, Jenny kör både dit och hem för hon ska också jobba imorn ), vad tycker ni jag ska göra? Hjälp!

/Frida

Kommentarer
Postat av: J

Du ska så klart följa med :D

2009-08-15 @ 08:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0