Kontrakt

Wiie! Goda nyheter! Vi fick besked idag om att vi fick lägenheten vi ville ha så vi har varit där och skrivit kontrakt. Inflyttning 1 november men vi får nycklar 29 okt så vi har hela helgen på oss där! Kul!! :) Äntligen känns det som också, nu slipper vi leta efter hem på ett tag. Nästa hem jag letar efter hoppas jag blir tillsammans med Mickis. :)

Imorgon gör jag sista skoldagen för denna veckan. Sen åker jag hem till Trollhättan igen. Fast jag går av i Mellerud och gör ett uppehåll för att träna handboll. Kul!! Funderade på att vara med på en del av nollningen idag, det skulle vara grillning och sånt men det regnar ju dessvärre här så det känns inte för lockande att sitta ute en hel kväll.. Men men.. Jag som hade fått berättat för mig att solen alltid skiner i Karlstad, men det mina vänner är alltså en påhittad myt. För idag har jag inte ens sett ett tecken på solsken!

Nu ska jag käka lite. Blev lasagne över från igår, perfekt! Ha det bra så hörs imorn kväll!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0