Morning

God morgon!
Idag har ni en trött Frida som bloggar. Var uppe rätt sent igår och vaknade för typ en timme sedan. Jag skulle nog kunna sova ett par timmar till men jag somnade dessvärre inte om. Men så kan det vara. Jag funderade på att gå till Ritz och köpa färskt bröd, men så kom jag på att jag knappt har något pålägg hemma och det känns ganska meningslöst att köpa det när jag ska flytta snart. Å andra sidan så lär la syrran bo här. Hmm. Det hade varit gott med färskt bröd...

Jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra idag. Om jag ska åka till Liseberg med Jenny eller om jag ska stanna hemma och sen träna ikväll. Åh! Det kostar ju pengar att åka till Liseberg och jag är ingen storinkomsttagare så jag vet inte. Jobbigt. Jenny har ju en viss övertalningsförmåga så hon lär la ringa och övertala mig snart. Haha!

Ne nu ska jag fudera lite till på vad det ska bli av  min dag, om jag ska gå till Ritz eller inte. Guud! Vilka I-landsproblem..

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0