Söndag

Jaha! Så var de slutet av helgen och hela veckan. Ska jag påminna er om att tiden går fort? Det gäller verkligen att ta vara på den! Kalaset igår var trevligt, som vanligt! Idag väntas ytterligare ett för Ida som fyllde 20 igår. Jag måste skaffa en ny hobby där jag inte springer på kalas var och varannan vecka. HAHA! Men nu ska jag snart iväg för att tjäna in lite pengar,10.15-15.00 idag och jag får dubbelt betalt. Det gillar vi! Sen nu i veckan kommer domen. Den dom vi alla väntat länge på. Om jag ska fortsätta mitt bondeliv i Trollhättan eller vidga vyerna till studentstaden Karlstad. Spännande! Det är som en Dokusåpa, Life of Frida. Intressant. Nu ska jag föna håret så jag inte ser ut som en golvmopp! Ciao!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0