Veckans hiss/diss

Hej på er! Idag har ni inte fått hört mycket av mig, men har haft fullt upp idag. Usch! Imorgon är det likadant. Men det är bara att le och se glad ut. :) Här kommer i allafall veckans hiss/diss (vecka 31).

Veckans hiss:
Bil"ägare" - Mamma och pappa var ju i (på) Rhodos vilket innebar att jag fick ha bilen hela veckan. Perfa!
Hårklippning - Blev klippt i veckan. Och det kändes så skönt att få bort det slitna. Men det känns som det  skulle behövas tas lite till?
Solen tittade fram under helgen - Mycket efterlängtat!

Veckans diss:
Kunder som inte går ifrån affären i tid. Vi stänger 22, inte 22.15. Gah! Jag blir så trött på dessa folk!
Förkyldning - Har varit hängig och förkyld hela veckan. Blä va segt det är! Inte verkar det bli bättre heller. :(
Grannungarna. När ska de låta mig och, framförallt, Smulan vara i fred? Jag orkar inte!

Nu blir det sängen. Upp och jobba hela dagen imorn (11-20.15. Natti natti!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0