Färdig

Gud jag är helt slut. Lång dag som ändå gick ganska så fort faktiskt. Det är ju faktiskt roligt att jobba när man väl är där. Synd att man inte tänker på det när man har en lång arbetsdag framför sig. Imorgon börjar jag 8 och slutar 15. Också lite långt, och 100% är det inte förns efter 12. Innan tror jag det är 70% så det är ju inte så illa pinkat det heller, men ändå. :) Sen blev jag tillfrågad om jag kunde jobba söndag så de va la bara att säga ja och se glad ut. 10.15-19.30. Får ju betalt för 18 timmar så.

Fredagsmys. Det blev inget. Jag som hade sett fram emot detta. Men då fick Mikael för sig att gå ut, han fick tydligen inte nog förra helgen. HAHA!  Tråkigt. Vi har ju inte setts sen i måndags. Och så åker han om två veckor. Kan ni tänker er det? 2 JÄVLA VECKOR!!!!!!!!!!!!!!! Jag kommer dö! Jag bara vet det.  Men jag är en survivor. Så har jag klarat allt jag gått igenom i mitt liv så ska väl detta vara som en liten mygga på en öde ö. Dvs inget! (Jag försöker övertyga och intala mig själv detta, förlåt)


















Vi föralltid!!

/Frida


Kommentarer
Postat av: therese

haha mygga på en öde ö. du e för rolig du röööövet!:P

2009-07-24 @ 20:35:36
Postat av: marie

haha kommer du dö men ändå överleva? då är man fan inte dålig :D

2009-07-25 @ 01:58:50
URL: http://mahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0