Karlstad

Som ni säkert vet befann jag mig  tillsammans med Carro i Karlstad i veckan under två nätter/tre dagar. Vi hade jätteroligt och i tisdags när vi kom dit shoppade vi tills att affärerna stängde. Jag fick köpt mig två par skor, en minihandväska, en ögonskugga och lite smink borstar. Sedan grillade vi korv i en park tillsammans med Carros kompis och hennes pojkvän och hans kompis. På onsdagen cyklade jag runt med Caroline på pakethållaren till nästan alla stadsdelar för att kontakta olika bostadsbolag. Vi hade tänkt att vi skulle bo ihop så vi söker lite treor lite här och där. Sen på kvällen var det rix fm festivalen, vi pimplade lite vin innan och sen gick vi ut på krogen och tog oss en var sin drink. på torsdagen åkte vi hem på eftermiddagen men vi hann med att sola och bada några timmar innan. Hur härligt som helst! Ja, dagarna där var toppen. Och här kommer lite bildbevis :)

                                   
Carro innan grill                       Carro och jag vid grillen               Carro på G innan rix fm


                                    '
Jag också..                                Milow på scenen                             Carro och jag på rixfm.

                               
Väska Åhlens 199:-                         Skor H&M 299:-                             Skor, Vagabond 349:-


Jag är riktigt nöjd. Okej, skorna från Vagabond är några som alla andra också har - fyra av mina kompisar har dem, men man vill ju inte vara den som är den.. Eller hur?

/Frida


Kommentarer
Postat av: syster..

räknas jag som kompis?

eller glömde du din syster .. haha

2009-07-05 @ 17:01:38
URL: http://eericak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0