Första advent

Idag är det första advent. Jag sitter och kikar på när mamma putsar fönster, byter gardiner och hänger upp stjärnor och sätter dit stakar. Men ingen julkänsla. Ingen alls. Vart tog alla frostiga nätter vägen? All is och snö på gatorna? Som det var förr i tiden. Och kom inte o snacka massa skit om den förstärkta växthuseffekten för jag har hört och pratat nog om den. Jag pratade om den på mitt tal på nationella prov. MVG rakt av, nice, och därför lämnar jag det där!


Inte ens tomteparaden, som precis passerade, gav mig julkänslor

Hoppas ni får en mysig advent! Själv ska jag tagga för match mot Trollhättan. Niice!

/Frida

Kommentarer
Postat av: therese

HAHAHA när ska trollhättan byta ut det dära gräsliga julpyntet?:D

2009-11-29 @ 13:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0