Onsdag

Lill-lördag idag! Yeay! Och ledig är man, kan ju knappast bli bättre. Idag ska jag stryka mina gardiner som hänger i mitt fönster. Det ser verkligen förjävligt ut, men å andra sidan är det säkert bara jag som tänker på det, om jag inte nämner något. Men eftersom vi har fest på lördag så kan man väl ändå göra det bästa utav saken! Sen måste jag åka till IKEA också, måste ju få ordning på mitt soffbord, har ju Carros nu men det känns lite litet.  Sen har vi fortfarande en del hyllor kvar att sätta upp, men nu är det bara betongväggar kvar så vi behöver en betongborr och betongspik för tavlor. Undrar om stiftelsen kan ha det och låna ut? Hmm.

Vad ska ni göra idag? :)

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0