Personen som uppfann snooze...

..Är ett geni! För första gången på väldigt länge har jag fått ställa klockan för att komma upp i tid och det var lika jävligt som vanligt. Men nu, efter att ha snoozat några gånger, är jag någorlunda pigg och så gott som uppe. Jag älskar att snooza! :)

Idag är det redovisning av vårt grupparbete som gäller. Det kommer garanterat inte bli min bästa redovisning men huvudsaken är väl att den görs. Grupparbetet är i allafall färdigt till att lämnas in så det är ju skönt, även om jag är säker på att det blir en viss komplettering men det problemet tar vi då helt enkelt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och komma på andra tankar. Morgonen och kvällarna är värst. Men det är väl så det brukar vara. Ha en bra dag!

                                                                                                                       Jag drömde om oss inatt..
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0