Snowflakes

Usch! Det är riktigt kallt ute. Snöflingorna yr omkring i luften och vägrar ta fäste på vår jord. Vi är helt enkelt inte redo för snön än. Den är inte välkommen! Undrar vem som tänker på den globala uppvärmingen såna här dagar? För skulle jag få välja skulle jag nog uppmana alla att köra mer bil så att det blir varmare. Men jag vet att effekterna blir mycket värre än så så jag ska väl hålla tyst.

Näsan rinner. Var precis ute en liten stund. :) Mysigt. Trollhättan är en väldigt vacker stad. Speciellt på kvällarna. Speciellt på hösten/vintern. Speciellt med sällskap. Ja, det är något speciellt med vår lilla stad.

Nu går det 2½ men på TV, jag antar att jag lär somna ganska snart, bara jag får upp värmen igen. :) Natti natti!

/Friidaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0